Stając przy statywie, na którym mam aparat, czuję się jak malarz przy sztaludze. On utrwala obraz farbami i posunięciami pędzla, ja mam do dyspozycji światło. Fotografując pejzaże, czuję, że jestem malarzem światła. Uważam, że na tym polega sztuka fotografii karajobrazu. To nieustanne poszukiwanie światła, które wydobywa nasz świat z mroku i niebytu.
Stając przy statywie, na którym mam aparat, czuję się jak malarz przy sztaludze. On utrwala obraz farbami i posunięciami pędzla, ja mam do dyspozycji światło. Fotografując pejzaże, czuję, że jestem malarzem światła. Uważam, że na tym polega sztuka fotografii karajobrazu. To nieustanne poszukiwanie światła, które wydobywa nasz świat z mroku i niebytu.
PRZEWODNIK I MAPA PLENERÓW
PORADNIK
W GÓRACH | NAD MORZEM | NAD WODĄ | W LESIE | PRZESTRZENIE | ARCHITEKTURA | ULOTNE CHWILE
Stając przy statywie, na którym mam aparat, czuję się jak malarz przy sztaludze. On utrwala obraz farbami i posunięciami pędzla, ja mam do dyspozycji światło. Fotografując pejzaże, czuję, że jestem malarzem światła. Uważam, że na tym polega sztuka fotografii karajobrazu. To nieustanne poszukiwanie światła, które wydobywa nasz świat z mroku i niebytu.
Mikołaj Gospodarek – ukończył studia na Wydziale Filmu i Fotografii w Wyższej Szkole Sztuki i Projektowania w Łodzi. Od 2006 roku zawodowo zajmuje się utrwalaniem na fotografiach piękna krajobrazów. Autor publikacji Bucket list Polska, Bucket list Mazowsze, Bucket list Podlasie, Bucket list Dolny Śląsk, Polska na czterech kółkach, Polska z klimatem, Polska pod ziemią, Cuda natury, Zamki, dwory i pałace.