Zwroty i reklamacje
Dane pobrane z regulaminu księgarni pascal.pl:
§ 6
Prawo odstąpienia
- Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży Produktów zakupionych w Księgarni internetowej bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty odebrania zamówionych Produktów.
- W celu skorzystania z prawa odstąpienia, Konsument powinien wysłać pocztą na adres Wydawnictwa Pascal pisemne, jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Konsument może skorzystać z wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy znajdującego się poniżej regulaminu (plik do pobrania).
- Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy, wystarczające jest wysłanie oświadczenia o odstąpieniu przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia przez Konsumenta od umowy, Wydawnictwo Pascal zwróci Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności za zwracane Produkty (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy oferowany przez Wydawnictwo Pascal) niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia doręczenia Wydawnictwu Pascal oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy. Wydawnictwo Pascal może jednak wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania zwracanych Produktów z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej.
- Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Konsument jest zobowiązany do odesłania odebranych Produktów niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktów do Księgarni internetowej.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Produktów.
§ 7
Reklamacje
- Wydawnictwo Pascal nie udziela gwarancji na Produkty.
- Wydawnictwo Pascal ma obowiązek dostarczenia Produktów bez wad. Jeśli dostarczony Produkt ma wady, Klient może złożyć reklamację z tytułu rękojmi. Reklamacja może zostać złożona w terminie 2 lat od daty doręczenia Klientowi Produktu, jednak nie później niż w terminie 1 roku od daty stwierdzenia wady Produktu
- Celem złożenia reklamacji należy odesłać wadliwe Produkty wraz z dowodem zakupu i opisem przyczyn reklamacji oraz dopiskiem „Księgarnia internetowa – reklamacja” na adres: Wydawnictwo Pascal sp. z o.o., Bielsko-Biała (43-382), ul. Zapora 25.
- Reklamacje są rozpatrywane przez Wydawnictwo Pascal nie dłużej niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamowanego
- Koszty poniesione przez Klienta związane z odesłaniem reklamowanego Produktu zostaną zwrócone przez Wydawnictwo Pascal.
- Wydawnictwo Pascal zwraca należność za oddany Produkt przelewem lub przekazem pocztowym po przyjęciu i rozpatrzeniu reklam
- W przypadku Klienta niebędącego Konsumentem, odpowiedzialność Wydawnictwa Pascal z tytułu rękojmi ogranicza się do kwoty, jaką Klient zapłacił Wydawnictwu Pascal za zakup reklamowanych Produktów.
- Prosimy o składanie reklamacji na adres: anna.biecuszek@pascal.pl
Pliki do pobrania:
Mapa strony Polityka prywatności | Chcesz wyrazić swoją opinię? Napisz do nas | Masz problem? Skontaktuj się | |